.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Eksiden March 15, 2007

Filed under: Personal — asriey @ 4:26 pm

mari mulakan posting ini dengan bercerita kisah duka 3 jejaka yang baru balik solat jumaat. selepas melantak tak hingat dunia kat malee, nak masuk simpang, tak berhati2, kan dah kena langgar.

Yang dilanggar.

Agak2 bagaimana kenderaan yang melanggar tu ye. tak dapat agak? ok la, ini rupa bentuk nya.

Yang melanggar.

Seorang masuk hospital, sorang kena cucuk, sorang sakit2 badan. alahai, semua sakit badan. tapi yang paling teruk ialah incik drebar. Alahai.. nasib badan. apapun, syukur sangat. masih panjang umur.

oh! lupa plak nak bgtau, aku duk kat bahagian yang kena langgar tu, sebelah driver. agak2 camne keadaan aku skrg? Aku ok je.

*gambar ehsan dari incik shuhaimi. (kete dia ni yg eksiden)

Advertisements