.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Eksiden March 15, 2007

Filed under: Personal — asriey @ 4:26 pm

mari mulakan posting ini dengan bercerita kisah duka 3 jejaka yang baru balik solat jumaat. selepas melantak tak hingat dunia kat malee, nak masuk simpang, tak berhati2, kan dah kena langgar.

Yang dilanggar.

Agak2 bagaimana kenderaan yang melanggar tu ye. tak dapat agak? ok la, ini rupa bentuk nya.

Yang melanggar.

Seorang masuk hospital, sorang kena cucuk, sorang sakit2 badan. alahai, semua sakit badan. tapi yang paling teruk ialah incik drebar. Alahai.. nasib badan. apapun, syukur sangat. masih panjang umur.

oh! lupa plak nak bgtau, aku duk kat bahagian yang kena langgar tu, sebelah driver. agak2 camne keadaan aku skrg? Aku ok je.

*gambar ehsan dari incik shuhaimi. (kete dia ni yg eksiden)

 

4 Responses to “Eksiden”

  1. nixk Says:

    Alhamdulillah kalau semuanya masih selamat.Tuhan bagi masa lagi untuk kalian menghirup udara iman dan islam di bumiNya..SYukur..

  2. mala Says:

    Jaga diri baik baik & drive hati hati, insyallah selamat.

  3. asriey Says:

    thanks mala for being there to help us. really appreciate it!

  4. jai Says:

    thank god korang slamat…
    atuk sedara, sepupu n pakcik sedara aku baru mninggal last week coz eksiden. sorang lg koma…
    keep praying for your n your family safety…
    praise the god ( Allah )
    raise the flag…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s