.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Cerita yang aku suka October 1, 2007

Filed under: Personal — asriey @ 3:31 pm

dan mungkin kau pun suka.

CSI Las Vegas Season 8 Episode 1
Berakhir sudah episod minah miniature ni. gilok ah, tengok je simple+comel camtu tapi sungguh kejam dan psiko.

ok kat bawah ni list citer tv series yang aku suka, dan maye jugak kau suka. (tak ikut turutan best)

  1. House MD
  2. CSI Las Vegas
  3. Heroes
  4. Prison Break
  5. The Unit

Inila antara cerita yang akan aku carik kalau ada new release(incase) dan tak sempat nak download sendirik.

p/s: sori dude, banyak citer pasal personal lately. insyaAllah nanti aku tambah sesuatu yang bermanfaat utk aku dan jugak korang yang baca ni.

 

Leave a Reply

