.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Telefon Hotel August 28, 2007

Filed under: Personal — asriey @ 1:34 am

Bilik 813: bang, jom keluar minum!
Bilik 810: nak minum kat mana?
Bilik 813: kat stadium, kat situ banyak pilihan, pastu kedai bukak sampai pagi.
Bilik 810: stadium kat mana?
Bilik 813: kat jalan stadium, kedai tu kat perkarangan stadium tu la.
Bilik 810: nak pi naik apa?
Bilik 813: naik keta saya pun OK. datang naik apa td?
Bilik 810: naik moto la.
Bilik 813: erk.. alamak! sori bang silap bilik la sy telefon ni.
Bilik 810: tak pa, kami memang nak keluar minum pun..

nak telefon bilik lain, skali terkena bilik geng Konvoi Kembara Merdeka la pulok. patut la suara pun dengar lain jee..

 

2 Responses to “Telefon Hotel”

  1. amza Says:

    he he he… amik ko… ok per pg minum ngan diaorg bleh naik moto besau…. ooo pg minum xajak kiteorg.. sampai ati… mentang2 la kena duk kat swiss inn jauh siut… pas2 jumper plak “BF” yg digosipkan (tp aku xnak kt dia) terus xder mood nak breakfast…

  2. asriey Says:

    hahahaha ok la tu.. minum kat joned smlm. pastu pg td mcm biasa sarap kat kopitiam, tp arini lauk sotong takde, so nasik lemak kureng sedap la sket. takpa, malam 29hb kita g jengjalan tempat lain pulok deh..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s