.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Gomen Is Hiring! January 24, 2007

Filed under: Personal — asriey @ 3:50 pm

Tengahari tadi mak kat kampung tipon. bgtau ada surat panggilan temuduga. jawatan penguasa kastam W41. aku pun ingat2 lupa yang aku ada apply jawatan ni dalam borang SPA tu. rasa macam dah lama sangaat tak updet.

skali interbiu tu kat kedah. nak kena balik sana la nampaknya bulan februari ni. plak tu kat sini time tu nak buat staging untuk server tu. masa yang sangat kritikal. ingat amik cuti sehari dah la kot.

malam ni check laman web spa. ini statistik yang aku dapat.

aku termasuk dalam golongan 1308 orang yang akan dipanggil temuduga untuk mengisi 92 kekosongan.

 

7 Responses to “Gomen Is Hiring!”

  1. salina Says:

    dapat kete free jangan lupa aku tau! kakakakakak

  2. Azam Says:

    Adik aku pon dpt jugak KASTAM ni ….
    eh mana keternyer kata nak lelong tuh?

  3. asriey Says:

    kena g sendirik amik tender kat kastam kelana jaya esok.

  4. nixk Says:

    Yie,time aku gi interview hari tu,ko sokong aku tak berbelah bagi.Kali ni aku sokong lak ko.hehe

    “Ya Allah,seandainya jawatan ini sesuai dgn saudaraku Asri,kau permudahkan dia didalam segala proses untuk jawatan ini..Amin ya Rabbal Alamin..”

  5. asriey Says:

    amin.. thanks bro.

  6. moja Says:

    hoh….nak keje gomen. jgn pikir byk bro, pi je interview tu. agak2 dpt, kita kowtim2 la karang. hahahahahaha

  7. pang5 Says:

    askum kat sini ada kerja kosong lagi x…


Leave a Reply

