.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Antara Pilih Kasih dan Berdikari November 20, 2006

Filed under: Personal — asriey @ 4:17 pm

Aku pun tak paham. ada orang cakap, ada orang lain pilih kasih kat aku. aku pun pelik. aku rasa selama ni aku berdikari. aku tak pandai. aku tanya orang+tanya uncle google sampai dapat jawapan kepada soklan aku tak paham. tapi diorang siap dilonggokkan dan dibagi special attention. tp sama gak. bila tanya, was2 nak jawab. ayat biasa dengar “ari tu kan aku dah jawab…”

orang yang cakap tu nampak macam pandai, tapi …. . aku tak kesah. as long as aku tau apa yang aku buat, lantak korang la apa korang nak kata. tapi kekadang kesah la jugak… selalunya aku tak kesah.

 

4 Responses to “Antara Pilih Kasih dan Berdikari”

  1. salina Says:

    kekeke. kau putih ke, hitam ke, pandai atau tak, pendek atau tinggi, mana pernah ada semua org akan puas hati.

    Bior jer lah. Jom float A&W jom.

  2. AG Says:

    Aiman lagi tak kesah,bkn pegang2 ajer,lebih pun aiman tak kisah,kekekekekeke

  3. TT Says:

    Hmmmm aku tak kisah lagi…ko tera ka..ko tak tera ka..aku dah ajo semua org sama rata..pepandailah grab peluang…ehehhehehhe


Leave a Reply

