.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

24jam d kuantan August 7, 2006

Filed under: Personal — asriey @ 3:26 am

belum pun sempat berhenti penat dari sabah, aku nak g kuantan plak, kali ni misi aku nak bg kad byhand kat member2 kat sana. rasa mcm tak best plak pos. suruh cik khairul bariah beli tiket bas bulan restu kat pekeliling, pastu kul 12 hari sabtu tu, bertolak ke kuantan. lebih kurang kul 1530 sampai di kuantan. incik zamri offer nak amik aku kat terminal (thanks a lot bro.). sementara tunggua dia sampai, pekena bihun sup dulu sambil memerhatikan anak2 muda berkepit menuju ke JomHeboh. dalam hati aku, apa la nak jd ngan bebudak ni nanti..isk isk isk.. dalam pada dunia islam kena serang ngan senjata, bumi malaysia diserang secara halus melalui hiburan yg melampau. ok stop citer pasal tu, zamri anto aku sampai umah sewa lama, skali silap bawak kunci rumah plak..adus..nasib baik ada wafi. penyelamat dunia la wafi ari tu. tumpang la bilik dia. malam tu g umah mr azril, mr amin n mr zam. sembang lama kat umah mr amin, pastu kuar minum plak kat zuzana ngan mr azril n mr zam. lepas selesai, terus balik rumah.

esoknya zam mai amik aku g umah dia plak. sebab tiket utk balik KL dia yg beli, so g lepak umah dia la. sebelum tu g sarapan kat beserah..nasik lemak sedap woo. tido kejap kat umah dia, kul 1130 dia anto g terminal. tak sempat nak bermanja ngan anak dia tu. huhuhu banyak gak tak sempat nak bg byhand. tp nak wat camne. harapnya diorang memahami kesibukan aku nih. huhuh kepada korang yg lain, nanti aku emailkn je..hehe.

 

One Response to “24jam d kuantan”

  1. abang long Says:

    nak bagi kad by hand ek? aku tunggu…….


Leave a Reply

