.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

My Perfect Lover May 31, 2006

Filed under: Personal — asriey @ 9:02 am

setelah kena tag dgn cryno, kena plak jawab soklan ni..huhuhu
8 point tentang perfect lover aku. huhuhu

1-dah tentu la pompuan..huhuh pompuan sejati..ahaks.
2-gelak bila aku wat lawak..
3-pandai wat aku gelak
4-suka kongsi ngan aku duit dia..kakaka bukan la..kongsi la apa saja..yg bleh kongsi
5-bertudung..ni syarat wajib..sebab dia bakal jd org rumah aku..hahahah
6-matang..->pikiran..cara keja..cara bergaul
7-comel, cute dan sewaktu dengannya.
8-dia sayang aku la..takkan aku je sayang dia..letih la…

hahahahha 

 

2 Responses to “My Perfect Lover”

  1. Azam Says:

    Ahaks … let’s say i’m not that kind of choosy … but … I only want the best … hahahahaha … igtkan ko the real Dato’ K …. ahaks !!!


Leave a Reply

