.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Minggu Tertekan March 25, 2006

Filed under: Personal — asriey @ 2:40 am

zam tipon aku, “incik, anda terpilih committee utk wat video presentation, sbb To’ Pa nak datang 1 April ni” aku cakap, “OK”. dah tu g la meeting, peojek ni seminggu ja, ayat dlm ati aku “GILO”, dipendekkan citer, set semalam utk shooting semua video. aku ingat nak gak tolong amik angle yg baik sket, sbb sebelum ni dah wat utk beberapa video presentation. awal pg tu berjalan lancar (agaknya la kot) pastu diorang nak g JHC, aku pun nak ikut la, tengok kat JHC tu, apa bleh shoot, skali senior pub. tanya, “nak g JHC wat pe?”, aku jawab ngan slumber “awak g mana2 sy tak tanya pun awak wat pe..” hehe terus kuar camtu je, ingat nak wat lawak ja.

sampai JHC dh dkt kul 12, sempat shoot kat breast centre. pastu diorang ckp nak datang balik lepas jumaat, so aku set la ngan researcher kat lab ortho, nak shoot kat situ lepas jumaat, skali nak dkt kul 3 dah, aku tipon la, apsal tak datang lg, skali cakap ada keje plak kat IMC, lorrr…dah tu wat penat ja aku arrange ngan bebudak ni, konon nak shoot lepas jumaat..adus..tu satu hal, pastu aku plak nak kena la balik sana, kalu tau camni, baik aku tak yah datang, wat penat jer.

terus aku set, tak nak amik tau dah, nanti video aku wat berdasarkan content yg diorang bg dah la..adus..dulu aku wat keje sorang2 lg senang dari ramai..mula la nak tensen. sampai kat tempat aku, online YM, ada plak offline msg “sy tau awak nak jawatan ni, tunggu la masanya nanti, awak akn dpt jugak” ada lg la ayat mcm luahan perasaan la konon. aku dah la tensen hal td, ni ada lg nak tambah tensen aku plak.

apa hal ni? anto YM tak balas, last2 aku call, tanya dia apahal? dia cakap just nak luah rasa hati dia, ceh, lantak la.. apa yg best sangat jd senior publishing? gaji kot besar sket dari gaji aku.. tp pc aku lg power..huhuh dh la..sakit ati tul, ada gak org mcm ni, mayb dia nak aku hormat dia as senior kot..ala..payah tul keje ngan org yg nak diagungkan ni, lantak ko la..malas layan la.

ni yg membuatkn aku rasa nak blah je dari sini, slama ni aku stay gak kat sini, walaupun gaji ciput, sebab semata2 sayang nak tinggalkn tempat keje skrg ni, aku dah rasa selesa duk sini, kuantan ni, member2 kat sini. emm rasa nak je bg notis 24jam semalam gak..

 

4 Responses to “Minggu Tertekan”

  1. 1kHz Says:

    shoot video kat breast centre? mcm best je😀😀

  2. asriey Says:

    kakaka bukan shoot *tuuttt la.. kakakak

  3. Azam Says:

    Hahahaha … lex la bang … ni baru skek jer preasure … lom sampai 10 tan … tp project video ni tobak memey project gilo … huhuhuhu … aku pon tongah kolek gambo … tunggu … !!!

  4. zam Says:

    huhuhuhu rilek2…aku pon tensen gak…memang projek tak tido malam ni….sume tok pa punya pasal…harharharhar


Leave a Reply

