.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

KetentuanNya November 28, 2005

Filed under: Personal — asriey @ 10:37 am

Innalillah

smlm handset abis bateri, tak sempat nak caj. awal pg pinjam charger nizam jap, buka je hs, terus dapat msg. dari abe li kat pasir mas, “askum, abah a.li dah meninggal doakan kslamatn n ksjhteraan”. Innalillah, abe li anto smlm tu, emm p sana bulan posa ari tu pun tak nampak pun. ni la ketentuanNya. tidak dilambat atau dicepatkan walau sesaat. kita belum tentu lg bila. moga roh arwah ditempatkan bersama org² yg beriman dan beramal soleh. amin.

Interbiu

pukul 830 sampai IMC, i/v kul 9. so manyak masa lg nak lepak ngan zam. sembang² jap sambil lepak kat bilik zam, pastu turun la kat bawah tu. kat bilik meeting dean. waktu sampai tu aku sorang ja. pastu ramai la yg sampai. semuanya 11 org n apply utk diff position. ada 3 position semuanya. aku org kedua masuk. depa ni (interviewer) mmg aku tak kenai, dengaq nama ja pernah. mubin, prof pakir n sis. zuraida. bermula ngan baik sampai la kat zuraida cakap “let say kita ada org lain utk jawatan senior publishing assistant, U tak kisah ke just jd publishing assistant?” huh! kalu dah ada org, wat pe iklankn jawatan tu (dalam ati aku la). aku just cakap i’ll think about it later. pastu dah selesai interbiu tu, g makan ngan zam kat pak lah. makan banyak la plak. nasi minyak+2 keping roti canai. huhuh mcm tak percaya. lepas kenyang makan terus balik. dalam kul 1245 tu, kak zu tipon nak confirm, aku nak terima ka dak jawatan tu, dia cakap gaji dalam RM700 je, haaa 700 ja emm aku duk pk balik, pastu tanya beberapa soklah, akhirnya aku terima je la wat masa ni. lgpun kalu dapat tempat lain bleh notis 24 jam ja, sbb part-time. ni la pengorbanan aku utk nak keja gak kat kuantan ni. tak pa la gaji ciput pun. at least aku dah ada tempat lepas abis kontrak 31 dis ni. dah..abis citer pasal tu. apapun tunggu offer letter dulu.

Need for Speed Most Wanted

sejak minggu lepas duk layan game ni ja. fuhhhh mmg berdesup n best!!! part kena kejar polis yg best..huhuh ketaq pun ada, walaupun dalam game. pakai main ja, pastu td lepas menang ngan blacklist 10, duit pun mantak, modify supra sket, pastu beli mustang sebijik. bila nak select keta, tengok² ada mazda rx-8 sebijik. aikk masa bila plak beli ni.. huhuh mayb tak perasan kot dapat masa lepas race tu. ni kat bawah ni my supra. screen shot yg lain coming..

 

Leave a Reply

