.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Musim Ujan November 23, 2005

Filed under: Personal — asriey @ 2:18 am

semalam aku balik jalan kaki, meredah ujan+angin yg lebat tak hingat punya. sesambil duk jalan tu, teringat plak zaman study, zaman join kelab kembara UUM. meredah ceruk utan dan semak samun. huhhu dulu mmg best. manyak gak gunung yg aku kerabat. tak cukup semenanjung, sampai ke sarawak aku g. manyak pengalaman suka dan duka, kenangan pahit dan manis. dan kenangan+pengalaman itu jugaklh yg sedikit sebanyak mematangkn aku dalam mengharungi cabaran hidup pada usia skrg.

sebelum lik umah. g makan dulu kat kedai, td bebuka dengan kek coklat dr. aisyah bg jer.. sedap gak..pastu kat kedai, makan nasi daging merah+telur mata, dah kenyang tu..terkedek2 la aku jalan, guna payung bos punya..huhuhu nasib baik ujan pun dah reda..cuma ada angin je lagi. sampai kat umah, terus mandi walaupun air macam air ais. nak wat camne, tak mandi karang, demam plak..paling tidak fenin kapla.

semayang isyak, pastu seterika baju, layan citer Dr. House kat AXN. walaupun dah donwload sampai season 2 kat pc aku ni..heheh lps abis citer tu, terus tido.. best woo tido smlm..ujan kat luar..aku dalam selimut..

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s