.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Kembali Bersemangat November 23, 2005

Filed under: Personal — asriey @ 11:33 pm

ntah camne ntah, ari ni rasa mcm bersemangat nak keje balik..hehe smlm g umah terbuka pakcik baha, PAR yg duk jaga rabbit kat tingkat bawah tu. ada macam2 gak..mee kari menu utama la kiranya. layan je la walapun perut dah agak kenyang waktu berbuka posa td. berbuka ngan mr amin kat opis. order makan kat kedai bawah je..huhuhu siap ada pinjam mangkuk lg, alamak! baru teringat, tak pulangkn lg mangkuk tu..huhuh jap lg la pulangkan.

IRK

Petang smlm ada program IRK ngan student, bateri kamera video wat hal plak, dah kong sangat la tu. tp alhamdulillah semua berjalan lancar. kali ni lecturer pun mcm tak strict sangat mcm batch² yg lepas. kalu tak, sebelum ni mmg detail arr. tp kali ni biasa² je..mayb mood semua org tengah baik kot..heheh aku blah dari lecture hall dalam kul 1715 camtu. dah bosan duk kat dalam tu. tugas pun dah selesai. cabut arr tunggu lagi.

Interbiu 

semasa duk rakam video tu, tetiba handset aku bunyi. semua org pakat pandang je. huhu lupa silent la plak. tengok # line kuantan. rupanya kak non dari Indera Mahkota Campus(IMC) tipon. pasal jawatan part-time yg aku mintak tu. as senior publishing assistant. alhamdulillah, dia suh p interbiu ari senin ni. rasanya mayb ni la yg wat aku semangat sket kot. huhuhu moga² ada rezeki utk aku. aku pun mcm dah best dah duk kat kuantan ni. kalu flashback balik interbiu sebelum ni, aku hanya attend 2x je interbiu. satu berjaya (yg aku keja skrg ni) dan satu lagi fail(MARA). moga kali ketiga ni berjaya. insyaAllah.

 

One Response to “Kembali Bersemangat”

  1. along Says:

    amacam temudagu


Leave a Reply

