.:++ Me+MySelf & I ++:.

dari dalam diri seorang aku..

Kek Coklat & Ayam Percik November 23, 2005

Filed under: Personal — asriey @ 6:00 am

dah duk sebut pasal makan ni, teringat plak masa lik kampung beraya baru² ni. masa kat umah tu sempat la wat ayam percik. dah semangat sangat nak makan..ni wat sendirik tau..ikut resipi kat internet..hahhaha pastu sehari sebelum raya, wat kek coklat. memula tu wat sebijik je, pastu mcm tak jadi elok sbb melekat kat bekas, wat la lagi sebijik..ni la hasilnya..rugi arr sapa tak mai umah raya ari tu..heheh

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s